-thehiddentrack-[02]

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

ב 1985 נכונה לי הפתעה מרגשת במיוחד: סוף סוף השתלמו כל הניתוחים והסיבוכים. הדייר סטרייטס הוציאו את האלבום המצליח הראשון שהוקלט דיגיטלית לחלוטין , על פורמט הקומפקט דיסק. קפצתי להולנד ויפן להרמת כוסית, הכסף דווקא לא היה בשביל כלום, מעולם לא נשמעתי טוב יותר.
נראה היה שאת כל הסנטימטרים שאיבדו המעצבים במעבר ממשטח עבודה של 30 ס"מ ל 12 ס"מ הם החליטו להשקיע בערוץ הmtv החדש הזה. אני, כל שרציתי היה שייקחו עליי סיבוב, אחרת איעלם.
אליה וקוץ בה! נדמה היה שהדייר סטרייטס רמזו שהפכתי לזנותית וחמדנית! אולי הם דיברו רק על הזמרים ששרים אותי בכל אופן השתדלתי להתייחס אליהם כאחים לנשק במלחמה בתקליטים, לגמתי מהקולה החדשה שלי (מגעילה!) והמשכתי הלאה. במהלך אותו הזמן שמעתי שבן דוד רחוק שלי בשם "מידע" סידר לעצמו גוף בדיוק כמו שלי, עכשיו בגלל שהוא כזה רזה, ולא ממש יצירתי היה אפשר לדחוף הרבה ממנו על כל גוף. לא כ"כ הבנתי את המשמעויות של הדבר הזה אז, אני רק רציתי את ה mtv שלי

Labels: , , ,

| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה