-thehiddentrack-[02]

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

בסערה שנוצרה,בעודי רוכבת על הברק בגשם סגלגל הגיעה הפתעה חדשה מחבריי במזרח הרחוק. למשמע המלה "מהפכה" קצת נלחצתי, ...רק התחלתי ליהנות, אבל הסתבר שסה"כ ארגנו לי בתים נוספים. (בכל זאת אני בכ"כ הרבה מקומות בעת ובעונה אחת) .
הודיעו לי על שני חידושים עיקריים, האחד נגן לרכב,הרי אין כמו להקשיב לי עם חלון פתוח, כשהרוח מוסיפה את האפקטים שלה להרמוניה. החידוש השני היה הדיסק מן. נכון שכבר ידעתי ימים יפים עם הווקמן , אבל היכולת להיצמד לאנשים עם כל האיכויות החדשות שלי הייתה מרגשת באמת. ואכן האנשים לא נותרו אדישים. הדיסקמן הפך להצלחה, על אף שבואו נאמר שכל הקפיצות והקטיעות לא ממש הלמו את הקטע החדש והמגניב שלי. אבל תקופות מעבר זה תמיד קשה. מדי פעם חשבתי על התקליט, ואיך הוא אף פעם לא לקח אותי לשום מקום; ועל אף שהתגעגעתי עדיין לנחירות, לזיפים, וללחשושים, ידעתי כבר אז שלא נרקוד עוד יחד.

Labels: , ,

| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה